Snart snart snart soon.

Om en timme kommer mamma hem.
om ca två timmar, åker vi.
Vi tar oss så långt som till Borlänge idag :)

Bloggar från hotellet om det finns trådlöst internet.
Annars blir det lite problemigt.

Gissa vem som nu har packat klart, tog den näststörsta resväskan helt själv?
Fanny Eklund.
Min motivering : Man vet aldrig när man behöver ett visst plagg.
Det är kallt där uppe. Jag kanske behöver ha alla kläderna på mig samtidigt?
Jag klär mig efter humör. och tänk om jag glömmer ett enda plagg? :O
då blir hela alltet förstört.

Imorgon drar vi till Kupolen i Borlänge.
Fanny like very much.
Även fast hon inte har några pengar.
Men kanske kan flörta till mig ett eller två plagg av mamsen och papsen (A)
he he he he he.
tönt.

Godispåsen är också nerpackad.
CD-skivor finns att tillgå, så hela familjen får höra min fina sångröst ännu en gång.
För man blir faktiskt lite mindre åksjuk när man får sjunga och äta godis :)

Och nu allihop. Jag vill inte missa ngt. Så sms sms smsa.
Annars får ni känna på mina muskler!


Eller ja, jag kanske väljer att flytta upp dit? :O
HA HA HA HA.
äh, jag är fan lite störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0