Papa don't preach.

Onsdag.
Skola.

Slutade vid halv tolv och det betyder att vi inte har Kerstins lektion idag :D
woho.
typ alla firar.
Förutom fritidsgruppen.
Men i alla fall.

Har vart duktig idag efter skolan.
Har vart på apoteket och så har jag beställt klipptid.
Den 3 december kl 12.00.
Det är bra att vara ute i tid.
Då får man välja tid helt själv!
Kommer bli toppen.
Kanske mitt hår hunnit växa ut sig lite till :)

Annars idag är det träning.
Sorry Hellis.
Är lite sådär, bara lite sugen på träning.
Tycker det är jobbigt att springa ute.
Nä rättare sagt, jag tycker det är jobbigt att springa långt överhuvudtaget.
Där fick vi fram det.

Nu ska jag gå och mysa ner mig och läsa Linda Rosings bok.
Blir kanske en film senare.

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0