Med en stil som ett barn.

Jag lägger ner nu.
Mitt huvud kapsejsar snart.( Stavas det ens så? ni vet kapitulerar, överger, slår av? you get it. )
Det är helt tomt i huvudet och kroppen.
Har gråtit alldeles för många tårar.

Nu är det nystart.
Jag orkar inte mer.
Nytt tankesätt.
Ny syn på livet.
Jag ska vägra ge upp och jag ska stå rak.
För jag viker ju inte?

Pappa köpte flingor till mig idag.
Det skulle tydligen vara bra för min mage.
Som om jag har klagat på den på sistone?
Min mage mår bra.
Hade den vart dålig hade jag lagt ner denhär skitveckan och stannat hemma.
Funderar redan på att ta höstlov och sjukanmäla mig på fredag?

sa jag förresten att min mamma bakat cupcakes idag? :)

Kommentarer
Postat av: sweet atti

Oh tack snälla Fanny för din kommentar :)

2009-10-22 @ 13:57:01
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0