Lördagen.

Feeling a little happy.
Happy Happy :)

Idag blir det Kalmar och IKEA.
Ska även skjutsa Maja till Lindsdal.
Hm....hemligt mål.....

Hur fan ska jag hitta?
Maja: Men det är väl inte så stort? Man kör väl bara igenom?
Jag: Det är väl visst stort!
Maja: Det är väl typ som Orrefors?
Jag: Ja kanske de, fast de har bättre fotbollslag.


Igår va det Elin och Fanny -TIME!
Ojojoj.
Pizza, och massa godis och läsk.
Min mage mådde inte bra sen. :(
Blev tidig hemfärd.
Men hade superkul undertiden :D
Som bara vi kan ha ;D haha.

F: Fan vad vig katten är. Jag vill också vara så vig.

E: Katten och jag har inget bra förhållande. Han lyssnar inte på mig längre...


bug och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0