Fredagen.

Höll på att skriva lördag.
Känns som en riktig lördag.

Skola idag då.
Läsning och sen föreläsning.

Hemhemhem.
Slut på skolan för veckan.
Hem och gjorde iordning kaffe.
Ner till ÖB, köpte lite grejer för att sedan hem och börja städa mitt rum.

Ska köpa nya hyllor imorgon :)
Så har packat ner lite böcker och sånt.
Kändes lite konstigt.
Nästa gång jag packar upp dedär böckerna, då bor jag inte hemma.
Då bor jag någon annanstans, och det är mina barn som ska ha böckerna.
Fy sjutton.
Vill inte bli stor.

Sen har jag gjort iordning en ny pärm.
Nästan lyckats förstöra hålslagen.
Två fulla pärmar med ca två års skolarbeten i.

Vi fick vaccinpapper idag i skolan.
Började undra när mina systrar fick hem papper och inte jag.
Jag vill verkligen vaccinera mig mot svininfluensan.
" Det gör ingenting om jag får det, men det är inget jag vill ge bort. "

Ikväll blir det Elin Gustafsson och Idol och Pizza :)
Tycker vi om!

Resten av helgen då gott folk?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ska vi bowla nästa helg? ;) det var jävligt länge sen ;)

2009-10-09 @ 16:46:04
Postat av: Fanny

Jaaa :D det gör vi! haha. toppen!

2009-10-09 @ 23:01:59
Postat av: Sabina

Asbra :D På lördag? :D

2009-10-12 @ 13:12:44
Postat av: Fanny

Det blir toppen du! :) vi checkar om det är några fler som vill med då :)

2009-10-12 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0