En dag som denna.

Vaknade 9.30. Kändes som att klockan var typ sex, sju.
Fast det var ljust ute.
Och jag var väldigt själv hemma.
Jag hade missat att väckas av mina systrar.
Men jag har vart väldigt trött.

Jag drömde att jag träffade en kändis.
Men jag kommer inte ihåg vem.
Jag drömde även att jag blev kär.
Men vet inte i vem.
STORT mysterium.

Idag har jag vart och tagit kort till mitt körkort. 
Fail. 
Alltså jag skojar inte. 
När jag kom hem sen, läste jag att man inte behövde ha glasögonen på sig på kortet. 
Fail. Igen.  
Äh, vafan. Nu är det gjort.
Klart. Done.
Nu ska det bara skickas iväg.
Men tror jag väntar med att skicka tills vi har vart i funäsdalen :)

haha. jag satt och övade namnteckning.
ett helt papper fyllt med Fanny-autografer.
(Lär bli stort värde på den i framtiden ;) synd att den slängdes. Kanske skulle gett den till mina barnbarn, så de kan va med på antikrundan och ha en värdesak på miljoner. HÖHÖ)
Skitnervös när jag sen ska skriva under pappret. Hela handen skakade. Tänk om det blir fel.
Klart den blev fel. Y:et i Fanny, Blev lika kantig som en fyra.
Men vad gör det? Nu är det klart.
Så fort pappret har skickats in, så slipper jag lägga ner mer tid på körkortet.
YES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0