Det går på repeat. Igen. Igen. Och. Igen.

Nu är den sista dagliga dagen över här i funäsdalen.
Fyra dagar har hastligt svept sig förbi.

Det har vart mat och sedan promenader. ( jag lovar, här går man varken upp eller ner i vikt)
Dagarna ut och in.
Känner mig nerlugnad nu :) det är skönt.
Nu är jag redo att ta tag i skolan och livet och allt vad det innebär.
Jag ska bli mer glad. I promise you all that! :)
Och jag har massa roliga idéer att ta tag i nu i nybro ;)
bland annat tjejkvällar!
Jag ska ta tag i detta och ta hjälp av alla underbara människor.
För det är roligast att planera tillsammans.



Kallt är det. Riktigt höstvintrigt. 



Några koppar glöggisar har det blivit. Ja, minst en om dagen faktiskt.  



Blev lite solning på balkongen med tjockjackan, halsduk, raggsockor, filt och Flickan som lekte med elden.


Kommentarer
Postat av: Sabina

En ny elegantkväll röstar jag för! <3

2009-10-29 @ 20:58:04
Postat av: Fanny

Då har vi två på det :) du och jag får planera lite nästa vecka tycker jag. Fika röstar jag på (Y) ;) <3

2009-10-29 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0