Borta med vinden.

Äntligen har jag tid att skriva lite här.
Eftersom jag uppenbarligen minns allt fel ( vi har tydligen vart här TVÅ ggr innan) så ska jag ge ett försök att samla ihop allt jag vart med om här och nu och än så länge.

Söndag: Vi åkte till Borlänge. Långt i bil. Mamsen och jag gick en bra bit från hotellet för att hitta ett ställe att köpa lite dricka och choklad. Jag hittade en kiosk lite närmre. Men mamma vägrade.
M:Vet du hur dyrt det är där? Vilket resulterade i att vi gick nog en halv mil för att komma till närmsta maxi.

Måndag: Vi åkte vidare. Men först lite shopping på kupolen. Blev en tröja och ett par strumpbyxor. Välbehövligt.
Får bli lite mer shopping när jag kommer hem och studiebidraget har kommit :) men mamsen och papsen bjöd för denhär gången :)
Sen åkte vi vidare till Funäsdalen.
Jag skulle fått köra den sista milen. Men sen tyckte pappa att det var för halt på vägen. Så det blev inget med det. Fick god mat när vi kom fram. Det var inte så jättekallt som jag trodde. Faktiskt.

Tisdag: Andra dagen. Började med långpromenad. Lite kort blev det också och inköp av choklad. Sen blev det god mat igen. Senare på dagen blev det bowling. Hähä. Det gick faktiskt väldigt bra :D fick 147p på en serie. Lite skillnad från förra gången jag spelade då hundragränsen var knappt märkbar. På kvällen blev det hem till en av Kays vänner och dricka lite och kolla fotboll. Sen hem och stupa i sängen.

Onsdag: Blev riktig mat kl halv 12 på hotellet. Mor Annas lunchbuffé. Sen har vi vandrat lite och kollat ännu fler berg. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Får se :)

Händer i Nybro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0