Blog awards!

Ikväll är det då den stora galan för alla bloggare.
Jag har väl bloggat i ca 2 år.
Fram och tillbaka på olika sajter.
Upp och ner.
Om mig själv och allt kaos världen erbjuder.

Från början var det för att jag älskade att skriva.
Jag har alltid tyckt om att skriva.
Om allt och alla.
Om mig själv.
Alla underbara ord som bara kan skrivas ner, för att ingen jävel skulle förstå dem om man uttalade dem.
För så länge man skriver, hinner man fundera och tänka.
Ett ord, tusen olika definitioner?
Det är därför det är så kul.
Och alla konstiga ord, som egentligen inte har någon betydelse för kanske dig, men som har det för mig.
För det är precis PRECIS så jag känner, tänker osv.

Underbart.

Jag har aldrig sökt mig till att vara någon annan i min blogg.
Bara mig själv.
Jag har heller aldrig sökt mig till att få folk att hitta hit.
De som hittat hit, är de som jag vill ska hitta hit.
Inga andra.
Det känns så skönt.
För jag behöver ingen bekräftelse från andra.

Och nu. Till den stora grejen.
För att det känns som Bloggarnas dag, ska jag erkänna alla lite större bloggarna jag följer. 
Och tipsa er ;) 

Falsksanning  En blogg som innehåller skvaller. Jag är en skvallertant, jag älskar skvaller. Den som skriver i denna bloggen är anonym, men har många och troligen tillförlitliga källor. Innehåller mycket bilder som styrker texten. Bästa källan för er som är sugna på skvaller. Men jag måste förinformera er om att det är ett jävla hallå i bloggvärlden,så försök inte förstå bakgrunden till allt, hela sanningen. Läs det som står och ta det för vad det är.

Alex Shulman En pappablogg som Alex Schulman skriver om sin dotter Charlie. Alex är en person man kan bli helt galen på, varför gör han så? Varför säger han så? VAD MENAR HAN? Men han skriver helt underbart. Han har texternas gåva. Tack.

Mini En supersnygg tjej, med en grymt snygg stil. Man får följa hennes liv och hon tipsar ofta och oftare om kläder och hur man matchar dem. Supersnygg blogg!


Sen följer jag såklart även alla mina kära vänners bloggar :)
För att de är så bäst! 
:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0