Baby I love your way, everyday.

Blev bara jackan! :)
plus lite trosor.

Drar ju till fjällen nästa helg! 
Jag blev lite orolig att jackan inte skulle komma fram innan dess.
Hoppas att jag hinner få den innan.

Jag och fjällen är ju ungefär lika omakt par som en rosa och en lila strumpa tillsammans.
Alltså, det funkar! Men det är ju inte helt klokt!

Så då bestämde jag mig för att köpa en jacka.
Lite snygg måste jag ju få va där uppe. ;)
Mamma påpekade snällt för mig att jag egentligen redan hade en jacka.
Jag påpekade snällt för henne att man faktiskt kan ha fler :)

Så nu har jag tryckt på BESTÄLL!
Imorgon är det mammas tur att trycka på BESTÄLL!
Jag ska tvinga henne, för hon är lite smånojig när det gäller att beställa på nätet.
Men hon måste, annars får hon aldrig tummen ur.


Denna blev det!
Ska jag väl kunna överleva snön där uppe med :)
Men det gör inget om ni tycker synd om mig för att jag ska dit!
För jag tycker synd om mig själv.
Men som sagt.
Bra anledning att shoppa lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0