Well If I got you?


Hade en trevlig kväll igår med tjejerna.
Först bio, sen mat, sen uuuutgång!

Och Idag blev det så mycket som att jag sträckte mig till att gå till stan.
Klagade hela vägen hem för det kändes som mina knäskålar inte ville vara kvar på knäna och anklar och vrister värkte och gud vet vad.
Men marknadsgodis har det blivit. mumsigt :D
fast man tröttnar snabbt. Några bitar räcker. Men det är mumsiga bitar. Men en för mycket gör att det hela förstörs och det blir äckligt. Lite som smörgåstårta. Där räcker också bara en bit, sen är det bra bättre bäst.
Tur det bara är marknad två gånger om året. :)

Imorgon drar Elin och jag till Lessebo och marknadsför BeäF.
Lär bli bäst!
Vi ska åka med Fordon.
Vågar vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0