Säg tjena!


Sitter här nu efter att ha lyckats försova mig.
Inte bra, eftersom jag redan missat denna lektionen i veckan.
Menmen. Bara att bita ihop.

Skickade sms till min syster att det var väldigt gulligt av henne att inte väcka mig.
Maja: Du får väl ställa klockan som alla andra ;)
Jag: Det gjorde jag. Men precis som alla andra stänger jag också av den :D

Det var lite kul. För när jag vaknade tänkte jag inte att det stod 8.37 utan jag såg det som 7.37.
Så då sprang jag ner, för att göra iordning frukosten.
Tomt, precis tomt överallt. Så började ropa på maja och eve.
Sen gick det upp ett ljus för mig, att det hade stått 8.37.
Skickade iväg ett snabbt sms till Sanna och förklarade min situation.
Sen hoppade jag in i duschen. Nej, ingen skola idag.
Nu har jag även vart duktig och skrivit ihop en ansökan och jag har även städat här hemma.
Så mamma blir lite glad. :)
Förhoppningsvis.

Nu blir det frukost. Rosatde mackor, ost, kaffe, clementin och choklad.
En vacker dag har jag bestämt mig för att jag ska sluta med socker.
Men nu ligger det två chokladbitar i min väska. Det vore ju synd att slösa ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0