Planering

Mycket som händer just nu.
Planering, Planering.

Fick precis fyra mejl:
- Marknadsföring i Lessebo mån 30 nov.
- Vaccination mån 23 nov.
- Tid till att intervjua en person i ett fördjupningsarbete
- Sätta ihop en ergonomibana.

Hur tusan ska jag orka? Jag som knappt orkar ta tag i andra viktiga saker just nu.
Plus att jag har lyckats dra till mig en förkylning.
Hoppas den försvinner så jag kan ta sprutan.

Jag vill gå i ide!
Nu!
Eller hitta på något som ger mig energi till att göra allt jag behöver göra.
Nu sitter jag och knåpar ihop en reflektion om Tjejjouren Tekla som vi hade föreläsning om för två veckor sen.
Jag menar, Hej vad duktig jag är på att planera och genomföra saker! 

men en ljuspunkt i mitt liv är att jag imorgon ska festa :D 
Mamma och pappa ska sponsra mig så jag kan gå ut imorgon kväll! 
wiiie. 

De har nog tröttnat på att ha mig hemma... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0