Look what they've done to our song ma.


Ingen bra dag idag.
Känslorna bara bubblade ur mig och skolan var inget att tänka på.
Det blev att cykla hem.

Jag orkar inte längre.
Nu är det stopp.
Jag tänker för mycket på framtiden att jag inte orkar med nutiden.
Skolan har fått ta alldeles för mycket stryk, så nu ska jag lägga ner.
Nästa år blir det ingen högskola som det ser ut nu. Jag orkar inte. Jag måste ta det lugnt och ladda om.
Jag vet ju inte ens vad jag vill bli och behöver reda ut mkt med mig själv först.
Ska söka jobb lite här och var, när jag är redo sen. Jag måste ha ngt att göra.
Och pengar.

Snart blir det nog promenad.
Även fast vädret inte ser ut att tillåta det.
Men vafan.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0