Lets come together.

Alltså. Imorgon är det första advent!
Det betyder att det var ett år sen det var första advent senast.
Logiskt. Väldigt logiskt.

För ett år sen, hade jag APU och det var den mysigaste tiden i skolan.
Tända ljus, lite extra mysbelysning osv.
Varför har vi inte det fortfarande?
Det är sorgligt.
Vi har växt upp.
Jag är faktiskt inte jättesugen längre på att gå upp och kolla julkalendern!
Och det är ett under för mig, som är en sån sucker på dom!
Men efter att ha blivit besviken de senaste åren, så säger jag nog nu STOP. Tyvärr.
Denna stora del i mitt liv, hoppas jag ger en positiv vändning och jag hoppas mitt liv fortsätter som det brukade.

viva la vida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det inte första advent i söndags? =) Första december är det dock idag ;)

2009-12-01 @ 02:58:49
Postat av: Fanny

ALltså.

det är andra gången jag menar 1 december och säger 1 advent.

jag blir galen! :O byt namn!

2009-12-01 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0