If tomorrow never comes..

Idag har det vart en riktigt bra och lugn dag :)

började med historia där det var lite fakta och mkt film.
men usch. jag klarar inte av sådana filmer där det är blod och krig och man ska döda varandra på de mest blodiga sätten som finns.
Jag mår illa och valde istället att måla lite i anteckningblocket, medan de otäcka scenerna rullade förbi.
Bra tidsfördriv. höhö.

Sen var det ett långt hål, eftersom det inte var någon hälsopedagogik.
Vi har prov nästa lektion och jag tror inte jag har läst en sida.
Tur det ämnet ligger mig så varmt om hjärtat i alla fall.

Sanna och jag kollade på Ullared.
Vi skrattade så tårarna nästan sprutade.
Du som inte sett den. SE DEN!
helt klart sevärd.
Härliga tanter, värsta bögen och en familj som köper allt allt allt på gekås för ett år framåt.
Riktigt kul och jag längtar tills nästa avsnitt kommer.

Sen var det föreläsning av Tjejjouren Tekla.
riktigt intressant och väldigt bra ämnen att prata om.
Finns så mycket rätt och så mycket fel.
Rädsla är väl vår största fiende.

Ikväll blir det träning.
Känner mig inte riktigt pepp på det med tanke på den snön som föll/faller utanför.
Har svårt att bestämma mig för om det var småhagel eller hård snö. ?!
En av livets stora frågor.



Vill ha tillbaka sommaren!
buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0