back on track.

Min inspiration har kommit tillbaka och jag är redo att satsa på dethär.
Eller aa, i alla fall snart.
Är så sjukt jävla trött hela tiden.
Sover till halv elva när jag är ledig. 
Visst jag somnar ju vid typ ett, två på natten också.  
Även på skoldagar.
Men detta ska jobbas bort, för jag behöver bli pigg.
Ska även prova järn-tabletter sen.
Behövs för att orka.

Ska även försöka få med lite mer bilder.
Vem orkar läsa?

Skrev faktiskt ett inlägg i lördags, för att bearbeta mina tankar till mitt tal i svenska nationella på måndag.
Det slutade faktiskt så bra att jag valde att behålla detdär inlägget lite för mig själv och arbeta utifrån det för att få ihop mitt tal.
Så det inlägget lägger jag ut efter antingen måndag eller tisdag, när jag haft det.
Tycker det blev sjukt bra alltså!

I torsdags var det marknadsföring på Åkrahäll.
Inte jättemycket folk, men jag tycker helt klart att det är trevliga kvällar och dagar.
Folk är så glada och öppna. Man delar ut programblad åt höger och vänster.
Även till sådana som redan går på skolan.

Men helt klart måste jag erkänna att min marknadsföring av mig själv var bäst:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0