winter, spring, summer or fall, all you have to do is call.

Denna veckan är den minst lockande av alla.
stress, stress, prov och ännu mer stress.
Hinner inte annat.
Men det är väl detta som om exakt en månad ska ta slut.

Sen en hel sommar, utan någonting.
Ska plugga ihjäl mig med körkortet så jag fixar det sen.
Snabbt, enkelt och smärtfritt.
ja, men eller hur.

nä, happy happy nu.
hmm. vet inte vad jag gör med mitt liv längre. jag bara lever.
party i helgen hoppas vi mycket på!
konfirmation på söndagen dock.
får se. kan bli kul. lite roligare släkt denna gången iaf.

Imon ska jag, elin och hellis till kalmar och shoppa =D
ååh. längtar.
det kompenserar upp den dåliga starten med speaking i engelskan!
och projektarbetet.
på eftermiddagen blir det bara film.

ååh. jag blir så pirrig i magen när jag ska köpa kläder.
köpte mig en scarfs idag. lite blommig och svart scarfs.
tyckte jag var värd det efter provet och innan simhallen.

nu ska jag kolla lite hemsidor, rigga inför imon och sen hm äta?!
ååh, jag åt en jättegod grekisk sallad idag.
Tack Elin för att du gav mig denna fina upptäckt.
Nyttig och god mat.
tycker vi om!

snart eurovision.
äh, jag är tragisk.
jag håller på sverige.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag ?



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

2009-05-15 @ 14:59:21
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0