When you´re down and troubled.

Kalmar.
Började bra med tågresa, sen promenad till fritidshemmet.
Kul att möta lite personal som vågar engagera sig i barnen och inte bara "gör ett jobb".
Utan de tycker att det är kul och de vill ha kul.

Sen hem till vår lärare.
Mat och lite rundvisning i huset.
Fick se hennes mans 60-talssamling i källaren.
Åh, där hade jag lätt kunnat bo.
Värsta jukeboxen hade han!

Sen blev det betygprat.
Ska ha examination på onsdag.
Kunna några olika termer.
Pedagogik? Metodik?
Gah.
Jag kan förklara dom.
Men jag kan ändå inte. Det kommer upp typ tusen olika förklaringar i huvudet.
Jag ska få sitta i ett eget rum.
Tack.
och hej!

Sen blev det konstmuseum.
jag och rasmus inspekterade sprinklerna i taket.
Vi funderade även starkt på att hoppa från fjärde våningen.
Men sorgligt sätt att sluta sitt liv på.

Sen tåg hem.
lindex med rasmus och elin.
hittade en klänning.
men inte den jag skulle.
sen gick jag bort till frisörsalongen.
beställde klipptid.
tisdag kl 14.15.
Jag skippar engelskan den dagen.

Sen in till Kalmar.
Jag hittar min klänning.
Köper den.
Elin och Rasmus blir sura för att jag inte köpte den de tyckte.
Så den ska jag köpa imon (:


Elins och Rasmus val.


Den jag faktist köpte (:

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G den trogne läsaren!

Aa det är verkligen roligt att se en sådan personal:) Jag vill med ha det rummet det var tufft!

Konstmuseet sög riktigt grått och trist, sprinkelsystemet var fint dock;)est jag som valde klänningen! :D och bra att du köper den sen(Y)

2009-05-28 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0