Växeln hallå, hallå, hallå.

welcome back!
mitt liv har lugnat ner sig nu.
Allt är okej.
Förutom att jag blivit sjuk.
Men det går ju också över om ett tag.

Har saknat detta, att bara behöva leva.
Har gjort klart alla uppgifter.
Bara ett naturkunskapsprov kvar denna terminen, vad jag vet än.
Och där fattar jag ingenting, men det löser sig nog.

Har snattat Elins usb-minne av Rasmus.
Och blev riktigt glad när jag såg dessa bilder.

klick för större bild!

         


Räcker med att se dom, för att se att den glädjen inte har visats alltför ofta nu.
Men det ska nog bli mer sen när solen börjar visa sig igen och jag har börjat bli ledig.

Plus att jag vunnit springbreakbiljetter. (:
Det tycker vi om!
Undrar bara hur man får ut dom.
Någon som vet?
Vann dom i barometern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0