Springbreak

Riktigt kul kväll var det igår.
Även fast Elin och jag kom dit utan dricka.
Vilket vi inte ska göra i fortsättningen ;D

Kul kväll där vi träffade en massa människor vi kände och så (:
Det tycker vi om.
Och nu är det typ fest varje helg fram till midsommar.
Och helgen efter det ska jag till Göteborg!
Åh, hela juni är fullbokad nästan.
Skönt det, när sommarjobben står väldigt frånvarande i mitt liv.

Men nu är det sool ute och Fannys största önskning är att bli brun.
So here we go!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha nej inte igen. men det löste sig ganska bra iallafall tycker jag ;) kul kväll var det :D

2009-05-31 @ 23:23:55
URL: http://ekindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0