Rasmus Rasmus Rasmus Rasmus.

Nu kommer mitt fina lilla inlägg om min fina lilla rasmusvän (:

Rasmus och jag träffades i diskusringen brukar vi säga. Eller jag säger det i alla fall.
För när jag började med friidrott, så gick redan Rasmus där.
Men det dröjde ett tag innan vi började prata.
Men så började vi träna samma gren, alltså diskus och då blev det automatiskt att vi började prata.
Då gick vi i sexan, sjuan typ?! 
Så Rasmus är den äldsta killkompisen jag har. 

När vi hade val till gymnasiet, så visste varken han eller jag att vi valt samma linje. 
Det kom fram en tid senare när vi var ute och joggade på uppvärmningen. 
Helt sjukt kul att vi valt samma linje och samma inriktning och vi hade inte ens pratat om det innan. 

Men så blev det och vi började gymnasiet. 
Lärde känna varandra mer och mer och nu umgås vi i skolan mest hela tiden tillsammans med Elin. 
Och Rasmus är bra att ha när jag känner mig ledsen eller besviken på killar. 
För han vet, han vet hur killar fungerar. 
Det är skönt. 

Plus att Rasmus och jag har ungefär likadan humor. 
Vi tycker om bajshumorn och vi tycker om att reta Elin! (: haha. 

Så Rasmus är bra han. 
En riktig vän. 
Som jag kan slå lite på när det åskar! 

 

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

Aawww vad gulligt skrivet av dig Fanny! jag blev riktigt glad och hedrad av den här texten och tänk att få äran att vara din första killkompis:D. tur att vi valde samma program och kul att vi som sagt inte hade pratat om det innan ^^. Våran humor är bäst även om vissa inte riktigt förstår sig på den ;) Du får slå mig så mycket du vill när det åskar om du nu anser att det komemr hjälpa xD Du är me en riktig än Fanny! Och tack för inlägget det var fint =)//Stolt vän=)

2009-05-30 @ 01:09:35
Postat av: Elin

aaw sött :D

han är bästaste jue <3

2009-05-30 @ 12:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0