I watched the world around me.

Hej.

kul dag, eller inte.
Regnade på morgonen.
Frida och jag hade väldiga problem med att cykla och hålla i ett paraply samtidigt.
Plus att jag på något sätt fått för mig att trotsa mitt egna liv i trafiken och cykla över när det är bilar i närheten.
Men Frida kommer ju i alla fall över, eftersom de alltid stannar och släpper över henne sen.

I skolan hade vi åttor hos oss igen.
Denna gången gick båda redovisningarna åt helvete.
Undra vad det berodde på?
ingen var nog på humör bara.

Tror jag har kommit på mitt projektarbete nu i alla fall.
Ett steg i rätt riktning.
Sen får vi se.
Sovmorgon imorgon i alla fall. Eller ska skriva min projektplan då.
Planera kan jag göra i min sömn.


Alltså jag vill inte paddla nästa torsdag.

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

Varför vill du inte paddla vi kommer vara bäst!

2009-05-06 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0