Gotta think the fast way.

En dag i Kalmar.
Resulterade i ett linne, ett par solglasögon, en vårjacka och stämpeln B på min hand.
Syster dansade och hade sig. Tog sig till final.
Duktig flicka!
btw. hon har köpt sin första bh-topp.
Hon börjar bli stor :)

Min känsla när jag får shoppa kläder är totalt omöjlig att beskriva.
Det liksom spritter inuti mig. Som en liten pippi långstrump på sitt bästa humör.
Att få prova. Att få känna att det sitter bra på mig. Känna att jag duger.
Tyvärr håller det inte längre än till nästa helg.
Men jag ska få med mig Elin till Kalmar någon onsdag också.
Den unga damen är allt bra upptagen under helgerna.

Ikväll blir det nog lugnt.
Imorgon ska jag ut i skogen.
På söndag?
Fyll ut.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tss, ut i skogen ;)

2009-05-01 @ 22:53:52
Postat av: fanny.

jag tror att du bor i skogen :)

2009-05-02 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0