What a wonderful world.

Det regnar.
Regnar överallt och hela tiden.
Bara öser ner.

Det tycker vi inte om!

Vi tycker heller inte om när man behöver göra kompletteringsprov på matte B för att nå vg.
Imorgon. Halv elva.
Smsa lycka till, tack.
Sen ska jag aldrig mer sätta mig och göra något jävla matteprov i hela mitt liv.
Engelskan är redan över.
Samhällen med.
Naturen ska vi bara fika på imorgon.

4 mvg, 3 vg än så länge.
Jag är lite glad på mig själv faktist. det är ju inga ensamma bokstäver iaf.
Och klarar jag matten har jag nått mitt mål detta året.
Att inte få något g i slutbetyget.



Life is a road
And I wanna keep going
Love is a river
I wanna keep flowing
Life is a road
Now and forever
Wonderful journey.

I be there where when the world stops turning.
I be there when the storm is through. 
In the end I wanna stand at the beginning with you.
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0