Vad har jag att ge dig, som ingen annan har?


Igår var det en massa solande på Öland med girlsen.
Bruna blev vi!
Och lite brända.

På kvällen var det klubbtävling.
Mycket speciell tävling som innehöll det mesta. 
Personliga rekord, överraskningar i höjdhopp, debuterande på 100 m ( där ingick jag. Vi nämner inga resultat.), en pojk som var två hundradelar från smålandsrekordet på 60mhäck och varför skulle då inte ambulansen komma denna underbara dag? 
Min tränare fick för sig att ställa upp på 100 meter. Han sprang. och sprang och sprang lite till och fällde sig i målet. Lite för mycket kanske. Ramlade på axeln och troligen knäckte han nyckelbenet. Ambulans kom och hämtade honom. 
Ja, allt kan hända på en vanlig klubbtävling.
I friidrott.
I Nybro. 

Tror jag och ambulans var ihopkopplat igår.
På väg till Öland hade vi en framför oss och en som kom bakom med blåljus.
Och sen på kvällen kom en till min träning. ;o

Efter träningen joggade jag hem. 
Ja, ni läste rätt. 
jag JOGGADE! 
Evelina fick cykla sakta på min cykel bredvid. 
Kände mig riktigt duktig sen när jag kom hem! 

Idag blir det körskolan med Elin och plugga. 
Sen hem och packa. 
För imorgon åker vi till Göteborg :D 
me love. 

Massa kort ska tas. 
En del kläder ska shoppas. 
Liseberg ska besökas. 
Tävling ska hejas på. 

Detta är sommar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0