Shine until tomorrow

Okej, vilken idiot vaknar kl 7.40 på en sommarlovsmorgon?!
Gah.
Panik i magen.
Den vill verkligen inte som jag vill. Den ska fan jävlas med mig.

Har roat mig med att under morgonen fixa till mitt liv lite.
Gjort klart saker jag skjutit upp.
Planerat och påminnt mig själv.
Planerat, planerat, planerat.

Har satt på mig glasögonen för en gångs skull.
Fannys liv ska nu räddas.
Expedition Fannys liv, kan vi kalla det.
Typ. Något sånt.

Denna veckan ska Fanny :

Måndag: Träning. Ringa en av barnens ungar och kolla så jag inte gett fel information.
Höjd och Sprint på dagens träningspass för barnen. För mig? Kanske skulle testa lite längd idag?

Tisdag: Körskola. Plugga teori. Styrelsemöte på kvällen.

Onsdag: Klubbtävling på kvällen. Mitt livs första 100meterslopp på riktig eltid. Wish me luck! 
Dagen finns att boka upp mig på.

Torsdag: Tacokväll med de bästa. Sol och bad kanske?

Fredag: Göteborg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0