Shining sun.

och SÅ länge höll min planering.
Detta pga en dålig bedömning av vädret.
Det är ju soligt nu.
Då måste man ju steka lite.

Så idag har jag, Sabina och Svenne vart i Kalmar och solat för fullt.
Resultatet blev brunare än min lillasyster och då är det bra (:
Det var en trevlig eftermiddag!

Nu väntar jag på mat.
Magen skriker.
Vad har Fanny ätit idag?
Frukost och Fyra bullar.

Nu vankas Rensadel och Lamm.
Gjort på farbrors vis.
Det är gotti.
Nästan varje års höjdpunkt i matväg.
Ja, mina höjdpunkter i matväg räcker sig så långt som till att jag har råd att äta pizza eller kebab.
Nästan. Ungefär.

Imorgon blir det solande på Öland med Sabina, Annie och Frida (:
Det blir nog trevligt det med.
Massa prat, bad och sol hoppas vi på.


Två nya favvisar i min bildmapp (:







Tjaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0