Öland.

Blev en liten tripp till Öland med Sanna, Leo, Tobbe och Jå.
En liten nyans brunare kanske.
Får ta igen detta imorgon istället.

Det blåste och så länge solen var framme var det varmt.
När solen gick i moln, blev det en större förändring.

Har fixat smsen till mobilen.
Så nu lever den med.

Imorgon blir det sooola.
Till bibblan, låna lite sommarböcker.
Kvällen innebär träning med barnen, sen även för mig själv om näsan och halsen fungerar som de ska.

Imorgon kväll kommer min farbror Kaj hem från Funäsdalen.
Vilket innebär att jag denna veckan kommer äta fisk, fisk, fisk och kanske någon ren som han fixat själv.
Det är tur för han att han lagar maten så t o m jag kan äta den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0