Göteborg!

Fredag.

Resa Resa Resa.
Åka Åka Åka.
Litet stopp Någonstans.
Macka och dricka.






Sen åkte vi vidare in mot Göteborg.
Trafik på hög nivå.
Vi lyckades tajma med fyra-slaget.
En människa vars bil fick stopp mitt i den fyrfiliga vägen.
Kö. Kaos.
Sen kom vi fram till vandrahemmet.
Checkade in och gjorde iordning lite på rummet.
Byte av kläder.
Sen stan för mat.
Kebab på stans bästa kebabställe enligt mig. Kebab&Grillhouse.
Sen hem för att sova. Tidig morgon.

Lördag

Sov sjukt dåligt under natten.
Sov bredvid mamma i en bäddsoffa.
Hon bredde ut sig som bara den och jag fick ligga och trängas med mig själv i ena kanten.
Vaknade halv sex. Gick upp och satte i locktången.
Tillbaka till sängen och halvsov till klockan sex.
Upp och locka håret.
Sen åka till Ullevi.
Vi var typ först på plats.
Passade på att gå ner och känna på banorna.
Känner mig lite småcool som stått på Ullevis banor och på gräset där vissa stora mästerskap avgörs. 

  


Var filmkameramänniska hela förmiddagen.
Sprang runt lite överallt och filmade lite hit och dit.



Sen var det shopping.
Hittade tre tröjor och ett par shorts.
Cubus och Rut m fl.
Det var varmt.
Nästan för varmt.

Sen tillbaka till Vandrahemmet.
Byta kläder.
Duscha lite.
Sen tillbaka till Stan igen.
Malaysisk Restaurang hamnade vi på efter lite letande. 
Mammas och pappas mat såg riktigt proffsig ut.
Värsta blomman av morot.

 

Sen blev det hamnen en stund. Riktigt fint med solen och allt :)

 



Söndag

Liseberg för hela slanten.
Massa åkande.
Massa blöt blev jag också i Kålleradon.
Bara att bita i.

Sen hem på kvällen.
Det blev en sjukt bra resa till slut.
Började lite tjurigt med att alla var irriterade på varandra.
Slutade med att vi var alldeles för trötta för att tjabba. 
Allt bra :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0