Beginning.

Okej, Matteprovet gick käpprätt åt helvete.
Men sörjer Fanny?!
Nej, för nu är matten slut och jag ska aldrig öppna en mattebok för min egen skull längre.
Naturkunskapen över.
Idrottsbetyget ska kompletteras på torsdag.

Var ute och gick idag för att hämta kontroller på idrotten.
Tygskor och blöt skog är ingen bra blandning.
Det var hemskt.
Fick ringa mamma sen så hon kunde komma med nya skor.
tack tack!

Börjar oroa mig för att jag är allergisk mot jordgubbar.
Har blivit tjock i halsen de senaste dagarna.
Och jag har ätit mycket jordgubbar de senaste dagarna.
koppling?

Snart körlektion.
Parkering.
Gud snälla säg att jag inte kör på någon bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0