A story of how it used to be.

Man blir så glad när man vaknar av ett sms som det står:
" Ditt prisavtal har avslutats då pengar saknades på ditt kort. Ladda kortet och beställ " Sms till alla"..."

Detta gör att jag måste dra mig till kvantum, köpa kontantkort, ladda mobilen, hem, beställa "sms till alla" på nätet.
Mitt solande idag verkar gå åt ett helt annat håll än att ligga och steka i en stol.
Menmen.
Jag har tio veckor på mig.
Eller aa, nästan.
Soltävling på gång.
Jag, Elin, Rasmus och Svenne.
Rasmus är nästan redan klar vinnare.
Elin nästan klar förlorare, även fast hon inte erkänner det själv.
Men jag kan ju iaf komma tvåa!

Time for sun.

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

haha äntligen en sport man e favorittippad i ^^

2009-06-14 @ 23:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0