It doesn't matter.

Årsdag för mycket idag.

1 år sen:

- Vi hade kossor på vår lekplats.
Helt galet.
Helt galet kul.
Nu börjar jag snart undra om det är slumpen?
Igårkväll mötte min familj en hög med kossor på parkeringen vid Slottsruinen i Borgholm.
De hann även med att para sig.

- Jag åkte med Sabina och Frida till Köpenhamn.
Hemska resa.
Hemskt roliga resa.
Härligt sällskap iaf :)

- Min farmor dog.
Tiden går så fort.
Men det är bara ett halvår sen jag verkligen kom på att du var borta.
Du lämnade min familj, min släkt och min farfar på jorden.
Du blev den ängel du alltid var.
Varje steg farfar har tagit, har han tagit för dig.
Han visade mig ett kort för en månad sen.
Du var brudtärna på din brors bröllop.
Det var den vackraste bilden på dig.
Jag kunde inte annat än hålla med.

Jag har gjort pannkakor.
På ditt vis.
När jag gör varm mjölkchoklad häller jag alltid i grädde.
Precis som du.
Jag har använt, slitit med att använda dina väskor.
Med samma stolthet som dig.

Ta hand om min mormor. Ta hand om Christofer där uppe nu, Farmor.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0