Go crazy face It.

Sitter här med datorn på köksbordet.
Mittemellan, ett påbörjat flak öl och en påse med vin.
mittemellan högar med kläder och annat.

Imorgon reser min familj iväg.
Jag stannar hemma denna gången.
Så ca tre dagar utan de andra.
Känns som det behövs. 

Ska bara ta det lugnt. 
Umgås. 

Imorgon kommer de bästa vännerna till mig. 
Umgås, prata, skratta. 
Gud, vet inte hur länge sen det var alla var samlade senast. 
Har saknat det. 
men imorgon träffas vi igen. 
Troligen halvt nyktert och bra! 

längtar.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Troligen inte nyktert å bra ;) dricker du öl?!:O =D

2009-07-17 @ 17:53:21
Postat av: Rasmus.G

Oj du vet att det var jag endå ;)

2009-07-17 @ 17:53:56
Postat av: F.

HAHAHA.

nä onyktert och bra blev det ;)

nej, ditt nöt :O därför förblev flaket bredvid mig orörd.

2009-07-18 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0