Can we bring yesterday back to now?

Okej, nu får det bli ett snabbt inlägg här.
Fick precis syn på att Julia Roberts film Erin Brockovich har börjat.
Ska ner och slå till mig tvn.

Ska se americas sweethearts sen med.
Kvällen ägnas åt Julia Roberts.

Fick hem lite framkallade kort som jag beställt!
Rasmus, jag har dina kort nu! Jättefina är de :)
Och det råkade bli dubbelt av dina kort, men det gör inget.
Du får alla fyra.
Som en lite gullig gest från mig.
Plus att jag har ett annat "fint" kort på dig, jag har lite planer på att ge josse ;)
HAHA.

Mamma har faktiskt använt tre av mina kort till en tavla och hängt i vardagsrummet.
Assnyggt blev det.
Sen ska vi köpa tre ramar till.
Jag ska bara ta lite kort.
Help me!

Inspiration.

Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

Haha yeeey! vad bra då kan jag ju rama in dom :)du är för snäll du Fanny!:D hmm har aningar om vilket kort det är ^^ men jag vill se det först så jag får se om det var rätt!^^

2009-07-13 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0