Please don't make me do it.

Jag vill inte, vill inte eller vågar inte.


Gårdagen innebar en lugn dag, för att försöka få ur den sista skiten ur kroppen.
Visserligen blev en del lite misstänksamma när jag senare under dagen sitter i Hellis bil, men jag ansåg att det var att ta det lugnt.
Så det var mitt val.
Satt i Hellis bil nästan hela eftermiddagen och vi körde raggarunda runt hela staden med en massa folk som slängdes in och ur.
Avslutades med att jag och elin var kvar i Hellis bil.

På kvällen kom Marcus hit och vi kollade film. Han hade med sig Rent för han tyckte den var bra.
På något jävla vänster satt jag och skrattade mig igenom hela filmen och han bara mobbade mig för att jag inte tyckte den var bra. Fattade ju ingenting.  

Idag har jag vart i Växjö på tävling med barnen jag tränar och jag är väldigt stolt över de små människorna.
Två medaljer och 4, möjligen 5 personliga rekord fördelat på 3 pers.
Jag är mer än nöjd !

Ikväll blir det återigen raggarunda med hellis och elin.
Sen melodifestivalen. Jag hade beställt chips och dipp, så jag får väl vara hemma och äta upp den (:
Hoppas på att elin och hellis gör mig sällskap (:



Hope. Faith. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0