I mitten av natten.

Sitter här i min säng och min hals värker som bara den.
Har skitont.
Vad gör Fanny då? Jooo, hon fester och bowlar! jättesmart, not.
Skulle helst vilja krypa ner i sängen och sen att någon kom med varm dricka och bara värmde mig.
Det händer ju inte då va, för min familj sover och de vill nog fortsätta sova också.
Kanske om jag ber lite snällt.
Nej.

Min haaaaals. Jag mår inte bra och mitt huvud lär inte må bra imorgon heller.
Jag vill se många som tycker synd om mig idag bitti !


BTW GRATTIS LILLE MARCUS!  :D :D
19 år idag. Woho.
Jag hoppas du inte hade din mobil på inatt, för du lär ha fått ett grattis-sms av mig :)
 
min hals. jag dör. ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du komenterade din hals 3 gånger om inte fler ;)

smart att gå ut och festa efter en sån lång dag :D

2009-02-22 @ 09:48:09
Postat av: Marcus

Jag hade min mobil avstängd =). Och tack. Och jag tycker synd om dig =)

2009-02-22 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0