Ett inlägg från en solig vägg.

Yes, du läste rätt.
Solig vägg och här sitter jag emot den och hoppas för min skull att locka fram lite vårkänslor.
Tror inte det funkar, helt seriöst.
Än så länge har... EN fågel kvittrat.
Usch, jag och fåglar har ungefär samma problem. Vi tycker inte om när det är snö, vinter och kallt och vi längtar till våren.
Gud vad jag önskar att jag också kunde flyga iväg till varmare ställen vid denhär årstiden.
Jag har i alla fall fått på mig solglasögonen, så jag ser skittuff ut.


Idag ska jag ut i skogen och roa mig en stund med Sabina och några till. 
Mamma blev först sur på mig för att jag skulle iväg, hon ville inte hämta mig på kvällen. 
Då blev jag sur tillbaka och sa att då kan jag väl likaväl stanna hemma om det är det hon vill. 
Ikväll hämtar pappa mig runt nio tiden. Han är bra att ha han. 

Funderar på om jag skulle ringa pappa. Han ville visa mig de nya lägenheterna på Strandvägen, ålderdomshemmet. 
Hm, inte för att jag direkt ska flytta dit än. Vet egentligen inte varför han vill visa mig men jag får väl pallra mig ner dit iaf. 
Livet är fullt av ovissheter, därför måste man ta reda på saker! Jag är så smart. 



Ciiao.
 

Kommentarer
Postat av: Christoffer

ska du flytta in på ålderdomshem nu!? :D

2009-02-20 @ 18:24:51
Postat av: Marcus

Klok som alltid där Fanny ;). och jag måste också dona ett par solbrillor för jag vill också va cool ;)

2009-02-20 @ 23:29:21
Postat av: Fanny

Marcus: Jag är alltid smart ;D och skaffa dig solbrillor så vi kan va coola tillsammans :D haha.



Christoffer: klart haha :D

2009-02-22 @ 03:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0