Tuesday, Wednesday break my heart!

Seeeg dag idag!
Tråkiga lektioner och jag har gått runt som en zombie och halvsovt mig igenom dag.

Till hälsopedagogiken idag skulle vi göra en hälsokampanj.
Min blev mycket lyckad och det var fler som tyckte.
Mitt tema var: "Skratta och må bra!"
Vilket är sant.
Så det var kul att den blev omtyckt faktiskt :)

Annars seg dag. Fick sluta runt tretiden för att vi inte hade något mer att göra.

Imorgon blir det om möjligt, ännu värre på förmiddagen.
Börjar med historia, sen ska vi iväg till friskis på hälsopedagogikpasset.
Vem kom på den dumma idén? Jag är inte ett dugg pepp, då jag tycker det är bland den tråkigaste träningen att jobba med maskiner. Den är säkert jättebra, men det är roligare om man får röra hela kroppen och känna att det faktiskt är jag som gör något!
Äh. Rullband FTW!
Elin och jag kör på det (Y)

Efter skolan blir det Kalmar med Elin.
Hon ska köpa julklappar och sen ska vi kolla bio på kvällen!
Det blir: Luftslottet som sprängdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0