Resumé

En kort resumé.
Jag har klippt mig sen förra gången.
Jag har knappt hunnit sitta vid datorn.

Jag har festat.
Det var verkligen en helt klart lyckad kväll.
Kollade utelivet i Nybro. Inte jättemkt folk, men man visste ju vilka alla var så, det blev kul på det sättet :)

Elin an me on the toilet.



I Lördags var jag på eves dansuppvisning i Kalmar.
Jätteduktig var hon och jag stod för hennes frisyr :D

men det var segt att sitta och kolla dans i tre timmar bland jättetrånga säten och allt.
Längtade tills vi skulle hem och det blev Pizza.




På kvällen joinade Hellis och Danne mig. Det blev godisköpande och filmtittande.
De fick se The Holiday med mig.
Världens bästa film. I särklass med Nothing Hill.
Gah. Jag vill ha deras liv. Ge mig. Nu!

I söndags gjorde jag iordning allt inför veckan. Gav elin present, hyrde Flickan som lekte med elden, duschade, städade, skrev loggbok, jobbade på Peters inlämningar osv. Och var allmänt duktiga :) 
Och nu är det ännu en skolveckan. 
tack och adjö.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0