Lördagen:

Har bestått av:

- Shopping i Kalmar. Blev att köpa lite julklappar till mig själv, av mammas och pappas pengar.
Dumt på det viset att det blir mindre pengar till mellandagsrean, men den pågår faktiskt till efter nyår också :)
Jättekul på det viset att jag får öppna paket och jag får längta efter att öppna dom och jag blir glad när jag äntligen öppnar dom!
Great!

- Umgåtts med Hellis-vän. Vi drog senare till Sabina och Martin där även Elin var.
kortspelande, Svensson Svensson-kollande och massa prat.

- Nu: Blir det till att kolla The Holiday.
Alltså jag tror seriöst att det är en av de bästa kärleksfilmerna ever.
Man vill liksom bara vara med om allt själv.
Helt underbart :)

Plus att jag nu har fått en konstig magontattack. Helt jävla uppblåst.
Kan det vara längtan efter julen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0