Killing me softly with his song

Har haft denna låten i huvudet hela dagen.

Killing me softly with his song- generation love.

Sök på Spotify ;D

Vart ännu en lugn dag.
Har känt mig lite halvborta hela dagen.
Men sånt man får leva med!

Snöat som tusan har det gjort med.
Känner mig lite likgiltig när det kommer till snö.
Jättemysigt när man sitter inne och jättemysigt att ut och gå i.
Men blasket? De oskottade vägarna? -Mindre mys och mer jobbigt.

Hade en lektion i skolan idag.
Vi som var där, typ 6 stycken, fick en extra klapp på axeln i form av kaka och vatten.
Hej generöst.
Har iaf gjort mycket på arbetet i Psykosocialt arbete, så nu kan jag ta det lugnt.

längtar tills imorgon <3

En vintrig bild jag tog i söndags när det snöade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0