Jag väntar i hörnet av Kinamatstället..

Tycker det är intressant att efter jag gjort förändringen på bloggen med storleken på texten, så blev varannat stort och varannat smått. Jag ändrade till stort.
Skumt.

Och jag fick ett såntdär, Måste blogga- feeling.
Det är nog för att jag inte känner något måste för det.
Eller för att jag har något att berätta... ;)

Det har jag faktiskt.
Något otroligt har hänt.
Fanny har tappat shoppinghumör.
Helt OTROLIGT!
Kan man bli mätt på att shoppa?
Det känns liksom som jag hittat allt jag behöver för ett tag framöver.
Knähöga stövlar, ett par jeans som sitter ursnyggt, en cool tröja,  två ursnygga scarfsar, en superskön mjuktröja, en skjorta och en partytopp!
Jag känner mig liksom... mätt?
Detta är absolut inte likt mig. någonstans.
Plus att jag ska till Kalmar imorgon och shoppa.
Men mitt fokus ligger mer på den underbara kinesmaten vi ska äta, än på shoppingen.


Jag ska gå och kolla om jag har feber.
Jag lär ju vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0