Dagen Jullov.

Idag har jag tagit jullov.

Har vart en lugn dag i skolan, med Historia, 3 timmarshål och Svenska.

Under hela tre timmar underhöll vi oss med kortspel.  
Skitgubbe och Neger och President!

Jag regerade det sista kortspelet en stund. Sen blev jag trött. Då blev jag neger.

Men fan vad kallt det varit idag eller.
Massa minus.
Jag var helt deprimerad på morgonen för att mamma lät mig cykla till skolan.
Ingen bil. Cykel!
Stackars mig.
.. men hon lyckades rädda sin egen kropp och själ från min arga blick, genom att ge mig ett par paljettleggings som jag kan använda på julafton. De skulle egentligen vara i ett paket. Men jag fick dom att använda på julafton.
Snällt :)
räddade min dag lite.
Fast jag måste vara konstig. Är det jobbigt väder-mest kallt- då mår jag inte bra.
Har haft en sån sjuk spänningshuvudvärk idag.

Inte bra alls detta. 
Ikväll blir det träning för de små. 

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0