Attention people!

biktstol: I förra inlägget menade jag 1 December, inte första advent. 
Helt knasigt vore det ju annars! 

Just nu sitter jag och halvfryser. 
Har försökt göra både historian och Svenskan. 
Jag fattar helt seriöst ingenting av uppgiften på svenskan. 
Vi ska skriva om dialekter och jämföra. 
Hur kan man jämföra en dialekt? Hur ska man beskriva en dialekt? 
Fattar nada. 

Nu drar jag snart till Og-hallen, för ett eget komponerat träningsprogram. 
Smidighet och hopp står på schemat. 
Typ den roligaste träningen. 
Fast allt jag egentligen vill göra nu är att gå och sova.

Okej, helt seriöst. 
På torsdag ska jag klippa mig. 
Hellugg eller inte? 
Långt eller kort? 
Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0