It means no worries for the rest of your days

Åh, vad duktig jag varit idag.
Fixat en massa med närvarokorten, gjort iordning en mall för vårt UDM-lag för mina ungar.
Dammsugit, duschat, kollat körkortsboken inför imorgon.
Jag grämer mig.
En massa om hur bilen är uppbyggd.
Är det något jag kommer kugga på så är det de.
Fan.

Ikväll blir det träning.
Jag har börjat gå på en diet.
Jag kallar den Fanny-dieten.

Äter inget vitt bröd längre (okej, fralla går bra, typ en gång i veckan max)
Mindre kolhydrater.
Ingen oboy.

Sen ska jag börja träna mer, röra på mig på något sätt.
I framtiden ska jag ha dragit ner sockerintaget mer.
Oboy är en stor uppoffring för mig redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0