People going by.

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är

En helg utan Nybro.
Visst har det varit skönt, visst har det varit konstigt.
Längtan till vännerna. Att få vara med.
Missat två fester denhär helgen. Missat vad som hänt.
Är det såhär det blir sen? Om nästan ett år.
Vill inte tänka på hur det kommer bli.

Men iaf.
En helg med en del snygga killar har det innehållt.
Det tycker vi om!
Lite småprat osv.
yeeay.
Lyste upp min annars ganska tråkiga helg iaf!

Skola imon.
Lugn och skön vecka.
Inte så mycket teori.
JAG har tydligen fått på mig rollen att komma på en lek till på torsdag när vi ska och hälsa på i en skola för funktionshinder eller utvecklingsstörning?! kommer inte ihåg vilket.
Men jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra.
Vill ju inte ta något svårt, inget tråkigt.

btw. jag tycker fortfarande det är väldigt intressant med ismaskiner. Kan inte låta bli dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0