Påsklov!

Åh vad underbart.
Ingen skola, inget plugg.
Massa kompisar, massa kul!
Jag kan fortsätta rabbla, men jag orkar inte just nu.

Har vart med Elin de senaste fyra dagarna, lite sådär ibland, blandat med massa annat folk :)
lyckades sälja elin till hellis och elin och jag lyckades sälja hellis till ngn spanjorska (Y)
Jag har vunnit 18 ägg på äggpromenaden elin och jag gick och jag har sett twilight med elin som berättade hur allt gick. ( okejdå, jag bad lite om det också! )

Har träffat farfar och morfar.
Massa fika, kaffe och så lite pengar. faktist 167 spänn. lite såntdär småskrammel.
Har hittat mig en förkärlek till inlines också. Även fast jag åker som en anka.

OCH jag har hunnit shoppa!
Det blev två klänningar och ett par svarta skor.
Kändes väldigt bra. Nu letar jag bara efter en jacka, men det känns lite försent för det nu.




Kommentarer
Postat av: Rasmus.G

Synd att jag lirade boll när påskpromenaden var = / Och jag behöver med en jacka!

2009-04-15 @ 11:20:02
Postat av: Fanny

Vi kör utan jacka (y) tuffa och hårda människor!

2009-04-15 @ 15:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0