Och jag ska ge allt av vad jag har.

Ansvar+Fanny = ? Något bra?

Tydligen. För denna veckan har jag ansvar när åttorna kommer och hälsar på.
Jag har ansvar för en aktivitet när vi ska iväg till en annan skola för funktionshindrade.
Jag har ansvar för träningen för de barnen jag tränar.
Mitt liv leker ansvar.
 
Tur att denna veckan bara innehåller fyra skoldagar.
Men då är den stora frågan.
Valborg?!
Jag vill verkligen inte stå och sälja lotter när alla andra festar.
Det blir så fel.

Nä, nu ropar solen.

Kommentarer
Postat av: Adam

Första gången jag träffade dig var på Valborg...minns du? =)

2009-04-27 @ 16:15:35
Postat av: Anonym

Hehe aa du har varit duktig som lyckats få ansvar för båda aktiviteterna ^^ Nee sälja lotter låter inget roligt du;)

2009-04-27 @ 17:37:04
Postat av: fanny.

adam: Jag kommer ihåg. du bara klagade på mina lotter :)



postat av: rasmus?!

Nää, inte sälja lotter :) festafesta! :)

2009-04-28 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0