Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel. Lev med det!

Skola.
Nationellt prov.
Vår lärare fick för sig att vi skulle börja med att läsa igenom häftet på morgonen. Diskutera.
Seeen vänta 5 timmar med att skriva det.
Inte många tankar bakom det.

Snart blir det Kalmar.
Ska köpa långa tights till träningen.
Min tränare tyckte jag skulle testa häck imorgon.
Ehm..?! Testa går ju.

Imorgon kommer det en del åttor till vår klass.
Kan ju gå bra. Kan ju bli jobbigt.
Jag håller lådan. Jag har kontrollen!
Det blir skitbra (Y)
Jag vet ju iaf vad jag pratar om. Då går allt bra.

Kommentarer
Postat av: Linnea

svar; jag har inte den blekaste aning faktiskt, han sa inte sitt namn :O så vitt jag hörde i alla fall...

2009-04-28 @ 18:04:45
URL: http://lisve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0